Podkładka oraz śruba. W środku stara śruba z widocznym klejem do gwintów - czerwonym. Nowa śruba dokręcona odpowiednio, najpierw 110 Nm, potem 120 st. |
niedziela, 24 maja 2020
Śruba i podkładka
Niedawno zmieniłem położenie dodatkowej chłodnicy ASB do położenia optymalnego (o tym piszę tu: dodatkowa chłodnica ASB). Wymagało to użycia nowego uchwytu przykręcanego śrubą, która trzyma również tzw. "sanki" silnika. Instrukcja mówi, że taką śrubę wraz z plastikową podkładką należy użyć tylko raz. Nową śrubę chciałem założyć przy okazji najbliższej konserwacji podwozia, więc tymczasowo zostawiłem starą z kropelką czerwonego kleju do gwintów (najmocniejszy). Ale ponieważ nie wiem dokładnie, kiedy to "najbliższe" nastąpi, a bezpieczeństwo przede wszystkim - zmieniłem już teraz :)
Subskrybuj:
Komentarze do posta (Atom)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz