wtorek, 1 października 2019

Klapka wlewu paliwa

Klapka wlewu paliwa to jedyny element nadwozia samochodu, który zaczął delikatnie korodować. Objawiało się to pęcherzykami na dolnej krawędzi. Poza tym urwane były również plastikowe zaczepy sprężynki - z tego co zaobserwowałem to popularna usterka.

Można dostać oryginalną nową klapkę, ale do malowania. Dochodzi problem odpowiedniego dobrania lakieru (aby pasował do lekko już wypłowiałego lakieru samochodu) i przez to podnosi koszty. Wyczekałem na allegro na używana klapkę w moim kolorze (467-46) w rozsądnej cenie i w bardzo dobrym stanie. W międzyczasie dokupiłem oryginalny zawias (bo podobno zamienniki są kiepskiej jakości i nie pasują idealnie).

Nowa używana klapka w kolorze 467-46. Można zauważyć często spotykany defekt - ułamany jeden plastikowy ząbek.

Założony nowy zawias, przetransferowane naklejki ze starej klapki.

Przygotowane miejsce na nową klapkę.

Nowa klapka na miejscu.

Widoczna korozja na starej klapce.

Widoczna korozja na starej klapce.

Nowy zawias OE.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz